Saltar al contenido

Proyecte: Branding, disseny gràfic
Valors: innovació, ciència, productes naturals

bicosome

Innovació científica i disseny de la mà de Bicosome, una empresa científica dedicada al desenvolupament i la comercialització d’ingredients avançats per a la cura de la pell i els cabells, utilitzant un sistema de lliurament patentat. Amb solucions innovadores, basades en productes naturals. Vaig desenvolupar tota la imatge gràfica en el seu llançament, així com durant les següents campanyes i presentació dels nous productes.

Com a dissenyadora gràfica, a Bicosome vaig treballar per traduir la ciència en una narrativa visual que fos comprensible i atractiva per als seus clients i col·laboradors.

Una part crucial d’aquesta feina va implicar la creació de materials de comunicació que explicaven com funcionaven els productes de Bicosome, destacant la seva base natural, i els seus beneficis per a la pell i el cabell. A través d’il·lustracions, infografies i esquemes. Els dissenys van ajudar a simplificar conceptes científics complexos i els va fer accessibles per a una audiència més àmplia. Això no només va ajudar els clients a entendre millor els productes, sinó que també va crear confiança en la seva eficàcia i la seva naturalesa.

El disseny gràfic també va tenir un paper vital en la creació de la imatge de marca de Bicosome. Cada element visual, des de logotips fins a materials de màrqueting i presència en xarxes socials, va haver d’expressar la innovació, la qualitat i l’ús d’ingredients naturals dels productes de Bicosome en la pell i el cabell. Això no només va fer que la marca fos memorable, sinó que també va reforçar la seva credibilitat en el món científic i de la bellesa.

descobreix més

Dissenyadora multidisciplinar, apassionada per la sostenibilitat i la creació de solucions úniques i respectuoses amb el medi ambient. El meu treball combina coneixements en disseny gràfic amb la visió de l’aprofitament òptim dels recursos disponibles, amb la missió d’inspirar i promoure un món més sostenible.